Dear my future husband you are nothing for me but you are everything for me ♥

Thursday 22 December 2011

c-cinta ini sampai kapan pun aku akan menanti demi cinta
i-ini akan aku lakukan apa saja untuk mendapatkanya
n-namun didalam percintaan akan terwujudnya jurang sebelum
t-terwjudnya cinta sejati kerana cinta yang sejati sukar untuk dimilikki ia
a-akan terbukti jika kau menerima aku dengan seadanya

d-demi cinta jualah tellah aku relakan seluruh nyawaku hanya untukmu
a-aku berjanji kau akan bahagia bersamaku
n-nanti kerana cintaku tidak lama lagi akan menyulam ke dalam hatimu

p-pernahkah kau terfikir aku ini hanya ilusi mu??
e-ertinya aku padamu??
n-namun aku tidak kecewa dan berputus asa kerana
g-gundah di hati ini hanya berkocak sementara saja
o-oleh itu aku sanggup melakukan apa jua untuk meragut cintamu
b-bagiku nyawaku tiada nilainya nyawaku seakan-akan hilang setelah
a-aku bertentang mata denganmu kerana dengan
t-terbitnya CINTA DAN PENGOBAT maka cinta menguasai dunia

♥ Thanks kerana sudi membaca ♥

No comments:

Post a Comment