Dear my future husband you are nothing for me but you are everything for me ♥

Thursday 22 December 2011

K-kesepian hatiku mula membuak saat kau hilang kerana tempat
U-untuk ku meluahkan rasa telah tiada disisiku namun aku harus merelakannya walaupun aku tidak mau ia terjadi

H-hati ini mungkin terluka atas kegagalanku sendiri kerana
A-aku genggaman tanganmu dan disitulah terbuktinya kecuaianku tanpa aku sedari kerana kau berada di genggamanku
N-namun aku melepaskanya betapa bodohnya aku.. sesungguhnya dirimu
Y-yang selalu menemani malam sepiku ..sayangnya
A-aku mempersiakan diriku dan perbodohkan diriku untuk memberi kau bersama yang lain

M-mungkin disuatu saat nanti kau akan menjadi milikku
I-ini mungkin khilafku untuk
L-lepaskan genggamanmu namun aku telah berlajar erti pengorbanan..perngorbanan sebuah cinta
I-ini takkan pernah menghampakan aku untuk berhenti mencintai mu
K-kerna bagiku kau yang pelengkap hidupku
M-mungkin nanti kau kembali ke sisiku
U-untuk menemani hariku dan menerangi mimpi gelap sunyiku yang sepi tanpa cinta ku kerana KU HANYA MILIKMU ...hanya milikmu sayang

♥ Thanks kerana sudi membaca ♥

No comments:

Post a Comment