Dear my future husband you are nothing for me but you are everything for me ♥

Sunday 11 December 2011

sayang...
mengapa...
setiap langkah ku memikirkanmu
setiap detak jantungku meragui dirimu
setiap hariku merindui mu
setiap relung hatiku membisik merdu suara mu
setiap kata dibibirku ungkapkan kata cinta padamu
tetapi...
usahlah kau bersusah hati memikirkanku
usahlah kau meragui cintaku
usahlah kau merinduiku
usahlah kau besedih
kerana...
cinta ini tulus padamu
aku sentiasa berada dihatimu
aku sentiasa ingin menemanimu
aku sentiasa menemani mu dalam tidurmu
aku tidak mahu engkau resah tanpa kehadiranku
aku tidak mahu kau memikirkan ku hingga dirimu terabai
aku tidak mahu kau terluka
aku juga sentiasa melafazkan kata cinta padamu di dada ini
aku juga ingin melihatmu bahagia
sayang..
dengarlah kata2 ku ini...
ku amat mencintaimu.....
ini takkan berubah...
jika aku mati saja yang dapat merubah segala....
kaulah bidadariku sayang...
ku takkan melupakanmu sayang....


♥ Thanks kerana sudi membaca ♥

No comments:

Post a Comment