Dear my future husband you are nothing for me but you are everything for me ♥

Saturday 2 June 2012

Ketika aku sendiri menjalani hari-hari sepi
tanpa hadirmu sungguh aku tak mampu
tanpa senyuman mu
hari-hari ku ini

Adakah aku sudah tidak berarti bagimu?
ingin saja aku lontarkan rasa itu
ke dalam lautan agar ia terkubu buat selamanya
biarkan rasa itu menghianati aku lagi

Tetapi
hatiku sering menyatakan
cinta kau untukkku semakin luntur hari demi hari
namun aku biarkn saja kata-kata itu belegar-belegar di benakku

Sayang
fahamilah perasaanku ini
sungguh aku menyanyangimu dan mencintaimu
hingga nadiku terhenti

Janganlah kau dustai cinta ini
sesungguhnya cinta ini sentiasa mewarnai hariku
dan mengharungi detik indah bersamaku
janganlah kau lenyapkan semua itu sayang


♥ Thanks kerana sudi membaca ♥

No comments:

Post a Comment