Dear my future husband you are nothing for me but you are everything for me ♥

Wednesday 28 March 2012

sayang...
seandainya aku pelangi
aku akan selalu warnai hari-harimu
biar sentiasa terhias indah
untuk menjadi penyejuk hatimu

sayang..
seandainya aku bintang
aku akan selalu menghiasi malammu
agar dirimu selalu memandangku
tanpa jemu
hingga kau melelapkan matamu

sayang..
seandainya aku titisan hujan
aku akan selalu membasuh lukamu
kerna aku tidak sanggup kau terluka

sayang..
tanpamu
meski
hari ini lenyap tanpa hadirmu
gelap tanpa cahaya cintamu
seolah hariku kosong tanpa pernah diisi rasa cinta

sayang...
ingin selalu ku genggam tanganmu tanpa lepas
merangkul tubuhmu ke dalam dakapanku dengan erat
dan tanpa jemu mengucapkan kata cintaku padamu

sayang...
sungguh aku tidak dapat melupakanmu
sungguh aku cintakanmu
jangan pernah kau dustai aku
kerana cinta ini tulus buatmu sayang
tanpa kehadiran dendam dihatiku ♥


♥ Thanks kerana sudi membaca ♥

No comments:

Post a Comment