Dear my future husband you are nothing for me but you are everything for me ♥

Monday 12 March 2012

Cinta
Tidak pernah hapus
Meski masa terus berlalu
Cinta selalu menemani disisi

Rindu
Tak pernah jemu bertapak didada
Meski kau jauh
Rindu selalu hadir menyapa hatiku

Bibir
Tersenyum mekar pabila melihatmu
Pabila kau pergi
Bibir tidak behenti menyatakan cinta dan rindu

Sayang
Sentiasaku ku tanamkan cinta ini untukmu
Biarpun kau meninggalkan aku
Cinta ini pasti bersulam kembali

Sayang
Aku disini setia menggenggem erat janjimu
Dengan kasih sayangmu masih di hatiku
Hingga aku mati

Sayang
Sungguh aku rindu kasihmu
Sungguh aku rindu gelak tawamu
Sungguh aku rindu senyuman mekar dibibirmu

Sayang
Aku sepi tanpamu
Aku hilang arah tuju
Aku ingin selalu di dakapmu

Sayang
Bila aku berlalu pergi
Usahlah kau ingati aku lagi
Biarlah aku berkubu bersama cinta kita yang lalu <3
♥ Thanks kerana sudi membaca ♥

No comments:

Post a Comment