Dear my future husband you are nothing for me but you are everything for me ♥

Tuesday 20 December 2011

s- seandainya aku terpisah darimu apakah
e-engkau akan setia padaku untuk sekian
l-lama ataukah cinta ini hanya mekar
a-atas bibirmu saja dan kata-katamu semuanya dusta
m-mampukah aku hidup tanpa dirimu??
a-ataukah aku hanya menitiskan air mata untuk memberi kekuatan
t-tanpa jemu??? apakah itu kesudahan hidupku??

m-mungkin kehadiranmu hanya sementara untukku meski
a-aku terpaksa melepas genggamanmu aku akan
l-lepaskan namun di hatiku masih mengalirkan namamu di seleruh tubuhku tanpa jemu
a-aku begitu sukar melupakanmu ku harap kau menghargai cintaku
m-mungkin ini anugerah cintaku yang terakhir hadirnya dari dirimu

s-sungguh tak ku sangka kau tidak pernah hilang dimataku biarpun
a-aku memejamkan mataku ataupun aku membukakan mataku hanya wajahmu
y-yang ku terbayang sukarnya untukku mengusir bayangan mu untuk sementara waktu
a-aku ingin cube melupakanmu bukannya aku tidak mencintaimu
n-namun aku ingin cuba melupakanmu agarku tidak terlalu ingin bersamamu seperti dalam mimpi yang
g-gelap kau muncul bersama cahaya dan aku sering membsik padamu

selamat malam sayang agar dirimu menemaniku di dalam mimpi

♥ Thanks kerana sudi membaca ♥

1 comment:

  1. sah mmg sha jiwang,,sabaq lha sha,,t sha dpt pe yg sya inginkn,,sentiasalah brsabar kerana bkn mudah untok mencapai sesuatu yg kita inginkn..sy doakn mge impian sha akn trcapai soon..hehe..

    ReplyDelete