Dear my future husband you are nothing for me but you are everything for me ♥

Wednesday 28 December 2011

~hanya satu~~

ketika diriku mulai dibuai bayang aku mulai terbayang saat aku mulai mengenalimu.Sejak itu,aku tahu aku mulai menyanyangimu dan aku ingin mencintaimu namun aku tahu hajatku tidak kesampaian kerana aku tidaklah sempurna seperti wanita lain namun aku masih punya hati untuk selalu mencintaimu.Aku sedar aku bukanlah bintang yang berkilauan di langit menemanimu di malam hari dengan setia memberi cahaya.



Hati ini ingin mengungkapkan rasa ,rasa cinta pada si dia namun hakikatnya aku terpaksa menempuh derita kerana aku terpaksa menyulam cinta dengan insan yang aku tidak sayang.Apakah kau mengerti hatiku ini menantimu dengan sabar hingga kedua orang tuaku ingin menikahkanku dengna seorng jejaka yang tidak pernah aku kenali.Aku harap cinta kita ada penghujungnya iaitu ikatan cinta yang bahagia tetapi cinta kita hanya terhenti disini hanya berakhir dengan airmata yang tidak putus mengalir keluar keranamu.


Rindu ini seakan-akan di selebungi kasih sayangmu dan cintamu semakin hari ia membuat aku sukar bernafas aku lemas dengan pelukan asmara cintamu dan semakin hanyut di bawa deras ombak cintamu tanpa aku sedari aku hanyalah bermimpi untuk memiliki dirimu kembali mungkin inilah takdirku.Hanya engkau ingin ku milikki hanya dirimu sempurna bagiku.Hanya engkau yang satu yang ku cintai percayalah sayang walapun aku dikhianati namun aku tetap cinta.Kerana engkau hanya satu di dunia ini ♥

♥ Thanks kerana sudi membaca ♥

No comments:

Post a Comment