Dear my future husband you are nothing for me but you are everything for me ♥

Friday 30 December 2011

Aku tidak tahu apa yang harus aku lakukan
Kerana hatiku tidak tenang menghelakan nafasku sukarnya
Untukku mententeramkan jiwaku yang sedang bergelora ini
Yang menantikan kehadiran cintamu
Adakah inilah pengorbanan yang dapat aku lakukan untuk mendapatkan cintamu
Nilai cintamu begitu berharga dimataku
Gembiranya hatiku sekiranya aku dapat memilikimu
Mungkinkah disuatu hari kita akan bertemu?
Engkau yang selalu ku nanti sehingga
Rinduku padamu masih membelenggu dihati ini mungkin
Inilah kesan cintamu yang mendalam di dasar hatiku
Namun setelah aku ingin hindarinya ia semakin hampir
Datang menemaniku setiap hari seolah-olah menggantikan dirimu
Untuk menemani AKU YANG MERINDU dirimu sayang


♥ Thanks kerana sudi membaca ♥

No comments:

Post a Comment