Dear my future husband you are nothing for me but you are everything for me ♥

Friday 2 December 2011

adakah cinta ini dipermainkan oleh mu
setelah ku berikan cinta yang tulus padamu
dan kau pun pergi meniggalkan aku
sekian lama kau menjauh kau pulang ke dakapanku
apakah kau mencintaiku
atau kau hanya ingin menyakitiku
pergilah kau dari sisiku
kerana ku tak ingin kisah yang dulu menyelubungiku
berlaku kembali
itu sejarah hitam yang pernah ku alami dan ku tak ingin ia terjadi
ku ingin kau pulang ke pangkuan dia yang sayang
seperti ketika dahulu kau meninggalkan ku tanpa berita
dan air mata ini jatuh kebumi setiap hari tanpa jemu menunggu kepulanganmu
namun setelah ku menunggumu ku hanya mendapat seksa
seksa menahan rindu ku padamu
namun penantian ku hanya sia2
sedangkan kau bergembira bersama si dia dan aku berduka
patutkah kau tinggalkan aku begini seperti waktu dahulu
maafkan ku sayang
sememangnya ku mencintaimu
ku rindukanmu setelah sekian lama aku menunggumu
namun ku tak bisa melupakan sejarah silam itu
ku tidak sanggup melaluinya lagi
maafkan aku sayang
ku harus meninggalkanmmu walaupun ku tak sanggup melihat pujuk rayumu
kerana ku tak ingin mengulangi kesilapanku yang dulu
ini semua kerana ku amat mencintaimu dan ku ingin kau bahagia dengan si dia

♥ Thanks kerana sudi membaca ♥

No comments:

Post a Comment